Η εισαγωγή του Κωδικού 96 στην κατηγορία άδειας οδηγήσεως Β μας επιτρέπει να οδηγούμε συνδυασμό οχημάτων (όχημα της Κατηγορίας Β και Ρυμουλκούμενο ή Ημιρυμουλκούμενο άνω των 750 kg) συνολικού βάρους μέχρι 4.250 kg.
Μέχρι πρότινος, η μοναδική διέξοδος που υπήρχε για τον οδηγό που επιθυμούσε να έλξει νόμιμα το τροχόσπιτό του, το σκάφος του ή γενικότερα οποιοδήποτε τρέϊλερ βαρέου τύπου, ήταν να γίνει πρώτα κάτοχος επαγγελματικής άδειας οδήγησης φορτηγού και στη συνέχεια συνδυασμού οχημάτων (νταλίκας), ώστε να πιστοποιεί οτι φέρει τις κατάλληλες δεξιότητες να οδηγεί και ένα αρθρωτό όχημα μικρότερης κατηγορίας. Βεβαίως και σ’ αυτή την περίπτωση, δε θα μπορούσε να λείπει και το δαιμόνιο και η ευρυματικότητα του Έλληνα πολίτη. Σκεπτόμενος τ’ αρνητικά του να προχωρήσει στην έκδοση δύο επαγγελματικών αδειών οδήγησης, επιβαρυμένος και από τις ανανεώσεις τους κάθε πέντε έτη, οδηγήθηκε στο να βρεί κάποιο μηχανολόγο που θα υπογράφει οτι το τρέϊλερ που έλκει έχει μικτό φορτίο (τρέϊλερ φορτωμένο) βάρους μικρότερο των 750kg, καθώς με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου επιτρέπεται να έλκει κάποιος ελαφρύ ρυμουλκούμενο, ανεξάρτητα αν φέρει ένα σκάφος δέκα μέτρων ή ενα τροχόσπιτο κάποιων τόνων....
Πλέον η διαδικασία έκδοσης αδειών έλξης από το Υπουργείο δεν γίνεται με τον απλοϊκό τρόπο όπως στο παρελθον, καθώς ζητούνται επίσημα έγγραφα από τον κατασκευαστή του τρέϊλερ, όπως έγκριση τύπου, που φαίνονται αναλυτικά τα μέγιστα βάρη και διαστάσεις (αυτό σηματοδοτεί και το τέλος στις ιδιοκατασκευές).
Αυτόματα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα, οτι από εδώ και στο εξής θ’ αναγράφονται τα πραγματικά βάρη στις βεβαιώσεις των αδειών έλξης και ο οδηγός του οχήματος που ελέγχεται θα πρέπει να επιδεικνύει την αντίστοιχη άδεια οδήγησης που να το καθιστά νόμιμο.
Προφανώς, οι βεβαιώσεις έλξης που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα ισχύουν κανονικά, αλλά όλα δείχνουν οτι θα υπάρξουν και μηχανισμοί ελέγχου των πραγματικών συνθηκών φόρτωσης των τρέϊλερ μέσω του ζυγίσματος, που κρίνεται οτι η απόκλιση της βεβαίωσης έλξης από την πραγματικότητα είναι ξεκάθαρη.
Απίστευτα θετικά:Οι ελάχιστες ώρες Θεωρητικής Εκπαίδευσης που θα πρέπει να παρακολουθήσει ο υποψήφιος είναι μία (1).
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα Εκπαίδευσης της Σχολής μας.
Για να εξασφαλισθεί το αδιάσπαστο της προσοχής και να ενισχυθεί η προσπάθεια των μαθητών, ο χώρος παρέχει όλες τις ανέσεις στους μαθητές με κατάλληλο κλιματισμό και με ειδικά καθίσματα με αναλόγιο. Η σωστή θεωρητική εκπαίδευση συμβάλλει αισθητά στο τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα, το οποίο δεν είναι αποκλειστικά και μόνο η απόκτηση της άδειας οδήγησης, αλλά η απόκτηση σωστών βάσεων και εφοδίων. Η καλή οδική συμπεριφορά πρέπει να μας απασχολεί, ώστε να μπορούμε ν' ανταποκριθούμε στις πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας.
Στη διάθεσή μας έχουμε:
Βάζοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια των μαθητών μας, έχουμε φροντίσει να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, όπως πυροσβεστική φωλιά, πυροσβεστήρες, εξόδους κινδύνου, φώτα ασφαλείας, έλεγχο της στατικότητας του κτιρίου κτλ.
Βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας οι ελαχιστες υποχρεωτικές ωρες πρακτικής εκπαίδευσης είναι έξι (6).
Η διάρκεια της εκάστοτε εκπαιδευτικής ώρας ορίζεται σε 45 λεπτά και είθισται κάθε προγραμματισμένο μάθημα να διαρκεί 90 λεπτα (διπλό μάθημα). Τα πρακτικά μαθήματα πραγματοποιούνται με τα ιδιόκτητα ειδικά διασκευασμένα οχήματα της σχολής μας, τα οποία διατηρούνται σε άριστη κατάσταση, ώστε να είναι λειτουργικά και ασφαλή, ενώ αντικαθίστανται άμεσα με καινούργια, όταν κρίνεται σκόπιμο, προκειμένου να διατηρούμε υψηλό επίπεδο παροχών στους μαθητές μας.
Για την συγκεκριμένη κατηγορία ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Πρακτική Εξέταση.